onsdag 23 juni 2010

Jävla typer!

Är det inte det ena så är det det andra!
Är det inte en galen människa i dumper, så är det en ännu galnare en i traktor. Hur i helvete kan man tycka att man har rätt att köra tunga fordon i 180 km/h i skytteltrafik inne i ett kvarter där det bor 60 ungar. Köra slalom mellan farthinder och 30-skyltar helt utan respekt för liv. Jävla dåre!!! Jag kokar invändigt. Och här kommer han igen! Får nog gå ut, men i den fart han håller hinner han inte ens se mig blixtra vid vägkanten.

3 kommentarer:

Annika sa...

Jorå... Han såg mig blixtra och stannade. Men han tyckte att jag hade dåligt omdöme och ägnade sin tid åt att skälla på blomlådorna vi ställt ut för att få idioter som han att sakta ner. JÄVLA DÅRE!

mamma sa...

Har du sett informationsfilmen som handlar om vägarbetarnas farliga arbetsplats "Min pappa jobbar här"? Små barn vädjar till bilister att köra sakta för vägarbetarnas säkerhet. Kanske dags att göra en ny film som riktar sig till traktorförarna om barnens säkerhet "Mina barn bor här".

Anonym sa...

...men på tegel är det lugnt o fridfullt. Kom hit på kaffe om du/ni vill!

/Kristin